Lägenhet brandskadad i Grästorp
Publicerad onsdag, 11 juni 2008, 13:46 av Björn SmitterbergEn lägenhet i en fastighet vid Dalhem i Grästorp brandskadades på förmiddagen. Lägenheten är på övervåningen i ett tvåfamiljshus.
Ingen person var hemma i lägenheten när elden upptäcktes, men fastighetsägaren själv fanns i bottenvåningen.
Brandmännen kunde släcka elden och begränsa skadorna till lägenheten. Polisen har sedan spärrat av för att göra en teknisk undersökning – polisen misstänker att branden uppstått genom ovarsamhet.

