Debatt: Två politiker har svarat om FRA-lagen
Publicerad måndag, 16 juni 2008, 09:06 av Insändare– Hittills har två av Skaraborgs riksdagspolitiker svarat hur de tänker rösta på onsdag, rapporterar Ove Nordström i en insändare om lagen om avlyssningsmöjligheter.Hittills har det kommit svar från två riksdagspolitiker i frågan om FRA-lagen. Det är Christer Winbäck(fp) och Cecilia Widegren(m) som båda avser att rösta ja till lagen.
Det är väl bara att vänta och se, men jag hoppas att även de andra inkommer med svar.
Det blev ett litet fel i min ursprungliga artikel, omröstningen sker på onsdag. Det är debatten som går av stapeln på tisdag.
Tack för ordet
Ove Nordström

