Inbrottslarm i natt
Publicerad torsdag, 03 juli 2008, 08:18 av Björn SmitterbergPolisen har i natt fått två olika larm om inbrott i Lidköping. Det är ett på Sockerbruksgatan och ett på Skaragatan.
Lidköpingsnytt har dock inte fått uppgifter om vad som stulits eller om inbrotten misslyckats – sett ur tjuvens synvinkel.

