Fyra narkotikaberusade i samma bil
Publicerad lördag, 26 juli 2008, 21:13 av RedaktionenPoliser kontrollerade i dag en bilist som körde på riksväg 47 genom Vara, och det visade sig att alla fyra som färdades i bilen var berusade av narkotika. Alla medtogsför provtagning. Föraren som är från Uddevalla saknade dessutom körkort och rapporteras för grov olovlig körning.

