Många valde våt inledning på De la Festival
Publicerad lördag, 09 augusti 2008, 16:35 av Björn Smitterberg
Vattenfestivalen vid Framnäs – det blev naturligtvis en våt inledning för många i De la Festival-veckan. Emelie Persson kastade en med lite vatten fylld ballong och samlade poäng. Det gällde att kasta genom ett så litet hål som möjligt.
Andra plaskade i vattnet eller använda räddningstjänstens stora sprutmunstycke som dusch. Och fisken i Tidan uppmärksammas särskilt under vattenfestivalen i år – den fortsätter i morgon.



