Nytt inbrott i Grästorp
Publicerad torsdag, 21 augusti 2008, 09:30 av RedaktionenBeriths kiosk i Grästorp, i Vårdcentralen, hade i natt åter inbrott. Det var natten till igår som några bröt sig in och stal ett kassaskåp.
I natt har ett nytt inbrott skett på samma plats. Poliser och tekniker undersöker nu brottsplatsen. Preliminärt har sagts att cigaretter stulits.

