Gå direkt till Nyheten (Nytt inbrott i Grästorp)

  1. Lidköpingsnytt.nu
  2. 06 juni 2026

Sök i Lidköpingsnytt arkiv

Mer eller mindre relaterat

Nytt inbrott i Grästorp

Publicerad torsdag, 21 augusti 2008, 09:30 av Redaktionen

Beriths kiosk i Grästorp, i Vårdcentralen, hade i natt åter inbrott. Det var natten till igår som några bröt sig in och stal ett kassaskåp.

I natt har ett nytt inbrott skett på samma plats. Poliser och tekniker undersöker nu brottsplatsen. Preliminärt har sagts att cigaretter stulits.