Johan Brunström utslagen ur US Open
Publicerad fredag, 29 augusti 2008, 12:31 av RedaktionenLidköpingspelaren blev i natt utslagen ur US Open i tennis. Han spelade dubbel tillsammans med Thomas Johansson men förlorade mot Mahesh Bhupathi, Indien och Mark Knowles, Bahamas, i två raka set.

