Lada brann i Mellby
Publicerad måndag, 22 september 2008, 14:20 av RedaktionenPå förmiddagen uppstod eldsvåda i en lada vid Dalgrinden i Mellby. På granngårdar såg man att det brann i ladan och larmade räddningstjänsten.
Byggnaden är uppförd i timmer och även om det inte är någon svår släckning så tar det tid. Räddningstjänsten räknar med att ha personal på plats åtminstone till 16-tiden.
Det fanns inga djur eller något av värde som skadades vid branden förutom själva ladan.

