Stal radioapparat i möbelaffär
Publicerad onsdag, 01 oktober 2008, 20:38 av Redaktionen
Två män i 40-årsåldern stal i dag en radio och försvann ur affären. Det var Frida´s inredningsbutik som blev bestulen. Personalen kunde ge polisen ett visst signalement på de båda männen som polisen hoppas kunna använda.
Radion är värd 2.150 kronor.

