Bandycup ställs in
Publicerad tisdag, 21 oktober 2008, 21:09 av RedaktionenDen kommande veckans bandycup i Lidköping ställs in. Det finns på grund av regn och blåst inte is för att genomföra cupen. Möjligen kommer en eller annan träningsmatch att kunna spelas – men ingen cup.


ska bli riktigt underbart med en hall nästa år..
Det var tråkigt nu när det gick så bra i Svenska Cupen. Säkert många som velat se laget ”in action” nu.