Svartsjuka utlöste grov misshandel
Publicerad lördag, 01 november 2008, 17:28 av RedaktionenTvå personer, en man och en kvinna, i 25-årsåldern har anhållits misstänkta för att ha utfört den grova misshandel som i natt skedde på Rudensköldsgatan vid De la Gardiegymnasiet.
De som misshandlades undkom med blåmärken och mindre skador trots att angriparna använde brännbollsträ och sparkar.
Polisen säger att det verkar vara ett svartsjukedrama som nu övergick i våldsamhet.

