Kvinna vägrade betala taxi – körd till polis
Publicerad tisdag, 25 november 2008, 10:31 av Björn SmitterbergEn berusad kvinna åkte på måndagskvällen taxi i Lidköping för 61 kronor. Då kvinnan vägrade betala körde taichauffören direkt till polisstationen.
Poliser finkade kvinnan för fylleri och tog emot anmälan om bedrägligt beteende.


Rådigt agerat av taxiföraren! Gäller att visa att man inte accepterar annat än sanningen!
En eloge till taxiföraren!!
Vilken idiot. Hoppar man in i en taxi får man väl betala för resan. Dumhuve.
Hon åkte alltså för 11 kronor. Dem har väll en taxameter på 50kronor när dom kommer?
Tänk om de kunde finka alla som snor musik och filmer på nätet. Då skulle det bli trångt i häktena. Men de som håller på med det tror väl att man kan åka taxi gratis ochså. Och gå in på bolaget och halsa direkt ur flaskorna på hyllorna