Bella är hemma – fanns i lagård
Publicerad onsdag, 04 februari 2009, 07:23 av RedaktionenDen unga tiken Bella som i förrgår sprang hemifrån från bostaden i Saleby hittades på tisdagskvällen välbehållen och fick komma hem igen. Bella har sprungit tvärs igenom Saleby och hade gått in i en lagård där hon sedan inte hittade ut igen.

