Nytt möte om Gösslunda skola
Publicerad onsdag, 11 mars 2009, 16:38 av RedaktionenBarn- och skolnämnden arrangerar i kväll ett nytt möte om eventuell nedläggning av Gösslunda skola. Mötet riktar sig till föräldrar och andra med intresse i skolan.
Mötet hålls i aulan på Rudenschöldskolan mellan klockan 18 och 20.


Hoppas att alla partier är där och vågar visa vad de står för.
Vi hade också massa möten innan de lade ner Rydbergska dagis i Örslösa till ingen nytta. De hade redan bestämt sig.