SM-final i bandy i Lidköping
Publicerad onsdag, 18 mars 2009, 16:52 av RedaktionenFör vilken gång i ordningen är Lidköping i SM-final för gymnasieskolor? På Lidköpingsnytt vet vi inte – men det har blivit flera segrar och några förluster för De la Gardiegymnasiet genom åren. Nu är det dags igen.
På torsdagens förmiddag, med start redan 8,30, tar De la Gardiegymnasiet emot Sandvikens gymnasieskola i årets SM-final för gymnasier.

