Anette Sjölander ställer ut i Mariestad
Publicerad torsdag, 19 mars 2009, 11:34 av RedaktionenAnette Sjölander i Mellby är en av de konstnärer som i helgen medverkar i en konsthändelse i Mariestad – kallad Öppen ateljé. Anette Sjölander kommer att visa sin konst i Gutenbergshuset de båda dagarna mellan 11 och 15.


Va skojigt! detta måste man se.hoppas att galionsfiguren är med denna gången.