Esplanadteatern repeterar Emil
Publicerad tisdag, 24 mars 2009, 16:47 av Redaktionen
Esplanadteatern har nu börjat repetera sommarens föreställningar på allvar. I år är det Emil i Lönneberga i centrum.
Här är rörliga bilder Lidköpingsnytt fått från Esplanadteatern.

