Bensinstöld i Skara
Publicerad söndag, 29 mars 2009, 08:23 av Redaktionen
Väktare slog tidigt i morse larm om stöld av bränsle. Stölden skedde vid Origo på Erik Järnåkers gata i Skara. En bilist slangade diesel ur andra bilar. Polisen larmades och väktaren gav uppgifter om bilen som sedan färdades söderut på E20.

