Bråk efter brandlarm på nattklubb
Publicerad söndag, 29 mars 2009, 08:21 av Redaktionen
Strax exfter klockan halvtvåi natt utlöste det automatiska brandlarmet på Olins Bar i Skara – en nattklubb fylld av männsikor. Utrymningen gick snabbt och bra, men utanför nattklubben började flera personer gruffa med varandra och flera bråk uppstod som poliser fick ingripa i.
Vad som utlöst larmet är oklart, det var dock ingen brand.

