Rattfyllon förlorade körkort
Publicerad söndag, 29 mars 2009, 08:16 av Redaktionen
Polisen har i natt beslagtagit körkort för två bilister som var berusade. I det ena fallet, i Long, rör det sig om en utländsk medborgare. Här togs blodprov så resultatet kommer senare. I ett annat fall var det vid Härlunda, en Skarabo, som hade 1,74 promille.


Hur många människoliv skulle räddas om alla bilar hade alkolås?
Alla bilar borde ha alkolås…