Till sjukhus efter bråk i Lidköping
Publicerad söndag, 29 mars 2009, 08:25 av Redaktionen
En person fick föras till sjukhus efter ett slagsmål i natt. Den slagne har gjort anmälan till polisen om att han misshandlats på Fiskaregatan, men det finns inga närmare detaljer om händelsen än.

