Olaga hot i Götene
Publicerad fredag, 03 april 2009, 22:39 av Redaktionen
Polisen har ikväll fått ingripa i en relation i en familj i Götene. Ena parten har anmält den andra för olaga hot.
Ingen person har gripits, men en utredning kommer att göras.

