Bra stämning på ung dansfest
Publicerad söndag, 05 april 2009, 08:38 av Redaktionen
Det var nästan uteslutande god stämning på det disko som under lördagskvällen arrangerades i Folkets Park. Polisen rapporterar något enstaka fylleri och att en anmälan om en mindre misshandel kommit in.

