Knapp förlust för Lidköpings HK
Publicerad söndag, 05 april 2009, 08:22 av Redaktionen
Lidköpings HK förlorade med ett enda mål kvalmatchen mot division 2 i lördagens möte mot Hisingens HK. Men det sammanlagda resultatet med första matchen ger ändå Lidköping en plats i division 2 – totalt vann alltså Lidköping.


Grattis LHK
Grattis det ska bli kul med lite bra handboll i stan
Detta är vad handbollen i sta´n behöver, kanske kan bli lite tryck i Idrottens Hus framöver. Kvalmatchen mot Hisingen visade ju att intresset finns bara det bjuds på bra handbollsunderhållning. Försök få till ett intressant lag så kan det bli trevliga stunder. Vi ses!
GRATTIS!
önskar Familjen Ekblad
Kul för en gammal LHK,are!