Hittade bilen upp och ned
Publicerad tisdag, 07 april 2009, 10:53 av Redaktionen
Under måndagskvällen vändes två bilar i Lidköping, båda händelserna skedde kring midnatt. På Sockerbruksgatan vände några personer en bil och lämnade den liggande på taket. På Styrmansgatan lades en bil på sidan.
Polisen betraktar händelserna som skadegörelse.


Det finns väl gym i stan men öppentiderna kanske inte passar billyftarna!