Mörka gator i Lidköping
Publicerad tisdag, 07 april 2009, 21:26 av Redaktionen
Gatubelysningen i stora delar av Lidköping fallerade under tisdagskvällen. Det var alltså ovanligt mörkt på många gator. Bl a i Dalängen och andra delar av Lidköpings kvarter kring Esplanadens västliga del. Lidköpingsnytt har inte vetskap om vad som felar.


Fakta är oxå att det varit mörkt på Råda Mosse i tre dagar nu….kanske så att man sparar pengar i dessa strama tider..!?
Ja eller också tar det väl för mycket ström när det måste lysa dag och natt i Bandyhallen!!! vardag som helgdag
det tänds lite senare än vanligt oxå
Stenportsgatan, gågatan, har inte haft korrekt belysning sedan snart ett år.
Köp er varsin pannlampa….
Vad skönt att ”Bandyhallen” finns så vi alltid vet vad som är orsaken till allt elände i Lidköping ;=)
Vi behöver inte bry oss GS. Alla dom som är emot. Det är deras skattepengar som går till vårt Villa. Hall och spelarlöner. Allting kommer från delvis från hall och villamotståndarna.
Visst är det underbart när man tänker på det :)
Det billigaste måste väl vara att lägga Villas bandyhall i malpåse så fort som möjligt.