Gå direkt till Nyheten (
Mörka gator i Lidköping)

  1. Lidköpingsnytt.nu
  2. 09 juni 2026

Sök i Lidköpingsnytt arkiv

Mer eller mindre relaterat


Mörka gator i Lidköping

Publicerad tisdag, 07 april 2009, 21:26 av Redaktionen

Gatubelysningen i stora delar av Lidköping fallerade under tisdagskvällen. Det var alltså ovanligt mörkt på många gator. Bl a i Dalängen och andra delar av Lidköpings kvarter kring Esplanadens västliga del. Lidköpingsnytt har inte vetskap om vad som felar.

8 Kommentarer
Elliot Ness
Gäst
Elliot Ness
7 april, 2009 09:30

Fakta är oxå att det varit mörkt på Råda Mosse i tre dagar nu….kanske så att man sparar pengar i dessa strama tider..!?

Inger
Gäst
Inger
7 april, 2009 09:49

Ja eller också tar det väl för mycket ström när det måste lysa dag och natt i Bandyhallen!!! vardag som helgdag

benny B
Gäst
benny B
7 april, 2009 09:54

det tänds lite senare än vanligt oxå

Jörgen Larsson Oberoende liberal
Gäst
Jörgen Larsson Oberoende liberal
7 april, 2009 09:59

Stenportsgatan, gågatan, har inte haft korrekt belysning sedan snart ett år.

danne
Gäst
danne
8 april, 2009 08:03

Köp er varsin pannlampa….

GS
Gäst
GS
8 april, 2009 12:46

Vad skönt att ”Bandyhallen” finns så vi alltid vet vad som är orsaken till allt elände i Lidköping ;=)

Henrik
Gäst
Henrik
8 april, 2009 01:44

Vi behöver inte bry oss GS. Alla dom som är emot. Det är deras skattepengar som går till vårt Villa. Hall och spelarlöner. Allting kommer från delvis från hall och villamotståndarna.
Visst är det underbart när man tänker på det :)

opartisk
Gäst
opartisk
8 april, 2009 02:34

Det billigaste måste väl vara att lägga Villas bandyhall i malpåse så fort som möjligt.