Föreslår försäljning av Gösslunda skola
Publicerad torsdag, 09 april 2009, 04:51 av Björn Smitterberg
Redan några veckor efter beslutet i barn- och skolnämnden att inte använda Gösslunda skola efter sommaren kommer kommunstyrelsens arbetsutskott i Lidköping att diskutera en försäljning.
Fastighetskontoret vid kommunen föreslår försäljning av fastigheten som omfattar såväl skolbyggnad som förskola. Förslaget finns med på ärendelistan för arbetsutskottets möte på tisdag.

