Fortsatta problem med tåget
Publicerad torsdag, 09 april 2009, 09:13 av Redaktionen
Problemen med ett trasigt tåg på Kinnekullebanan fortsätter. På morgonen ställdes en avgång från Gårdsjö mot Lidköping in. Resenärerna kördes i stället med taxi.

