Gå direkt till Nyheten (
Män i slagsmål – igen)

  1. Lidköpingsnytt.nu
  2. 06 juni 2026

Sök i Lidköpingsnytt arkiv

Mer eller mindre relaterat


Män i slagsmål – igen

Publicerad torsdag, 09 april 2009, 20:22 av Redaktionen

Häromdagen grep poliser en man misstänkt för misshandel sedan denne vid ett bråk huggit den andre i ett ben. I kväll har poliser hämtat in båda efter attde åter råkat i slagsmål. Utredningen pågår och orsakerna till bråken är inte helt klarlagda men har alltså pågått en tid.

Båda männen är hemmahörande i Nossebro.

3 Kommentarer
INFO14
Gäst
INFO14
10 april, 2009 04:25

Fixa en inhägnad ring på torget o låt de två kombatanterna reda ut allt.
Måste vara bättre än att våran obefintliga polis måste ta hand om sådana här saker istället för inbrott,mord o allmänt ofredande m.m.

Rembrandt
Gäst
Rembrandt
10 april, 2009 06:16

Låter som en väldigt bra idé info

Knut Haijby
Gäst
Knut Haijby
11 april, 2009 03:31

Jag kan fixa med lite popcorn försäljning oxå om intresse finns vid fighterna!!?? :)