Män i slagsmål – igen
Publicerad torsdag, 09 april 2009, 20:22 av Redaktionen
Häromdagen grep poliser en man misstänkt för misshandel sedan denne vid ett bråk huggit den andre i ett ben. I kväll har poliser hämtat in båda efter attde åter råkat i slagsmål. Utredningen pågår och orsakerna till bråken är inte helt klarlagda men har alltså pågått en tid.
Båda männen är hemmahörande i Nossebro.


Fixa en inhägnad ring på torget o låt de två kombatanterna reda ut allt.
Måste vara bättre än att våran obefintliga polis måste ta hand om sådana här saker istället för inbrott,mord o allmänt ofredande m.m.
Låter som en väldigt bra idé info
Jag kan fixa med lite popcorn försäljning oxå om intresse finns vid fighterna!!?? :)