Berusad bilist miste körkortet
Publicerad lördag, 11 april 2009, 07:53 av Redaktionen
Polisen i västra Skaraborg har inga allvarliga händelser rapporterade från långfredagens kväll och natten till påskaftonen. En rejält berusad bilist förlorade körkortet när han kontrollerades på vägen mellan Vara och Grästorp – han hade 1,58 promille.
I Skara var det lite stökigt. i natt. Bland annat finns rapporter om skadegörelse och två fall av misshandel vid en krog.

