Våldsam greps
Publicerad söndag, 12 april 2009, 07:38 av Redaktionen
Poliser fick ingripa mot en man som var våldsam i Framnäsområdet på påskaftonens kväll. När poliserna kom fortsatte våldsamheterna och mannen rapporteras nu bl a för våldsamt motstånd. Poliserna använd bl a pepparspray.

