Inbrott i Grästorp
Publicerad lördag, 18 april 2009, 18:28 av Redaktionen
På förmiddagen konstaterades att ett inbrott skett mot en bostad i Grästorp. Polisanmälan gjordes men det har inte kunnat konstateras om något stulits – och i så fall vad. Bostaden står för ögonblicket obebodd.

