Elitspelare i innebandy på väg hem?
Publicerad tisdag, 21 april 2009, 09:32 av Björn Smitterberg
Enligt medieuppgifter är Mattias Hasselström på väg hem från Warbertg där han varit en nyckelspelare i två säsonger. Det är enligt Mattias Hasselström inget fel på klubben han spelat i, men hemlängtan till Lidköping är så stark att han vill flytta hem – troligen till IBK Lidköping.


GRATTIS IBK!
Gratis IBK?