Gå direkt till Nyheten (
Elitspelare i innebandy på väg hem?)

  1. Lidköpingsnytt.nu
  2. 13 juni 2026

Sök i Lidköpingsnytt arkiv

Mer eller mindre relaterat


Elitspelare i innebandy på väg hem?

Publicerad tisdag, 21 april 2009, 09:32 av Björn Smitterberg

Enligt medieuppgifter är Mattias Hasselström på väg hem från Warbertg där han varit en nyckelspelare i två säsonger. Det är enligt Mattias Hasselström inget fel på klubben han spelat i, men hemlängtan till Lidköping är så stark att han vill flytta hem – troligen till IBK Lidköping.

2 Kommentarer
Sten Hård
Gäst
Sten Hård
21 april, 2009 01:15

GRATTIS IBK!

Mållgan
Gäst
Mållgan
21 april, 2009 08:57

Gratis IBK?