Inget bygglov i dag för nya socialförvaltningen
Publicerad onsdag, 22 april 2009, 19:10 av Björn Smitterberg
Porslinsstaden Fastigheter AB bygger om och bygger till kontor längs Fiskaregatan. Och nu söks bygglov – men det blev inget bygglov i dag. Grannarna måste få yttra sig.
Politikerna i miljö- och byggnämnden ser dock ärendet som en formalitet och beslut om bygglov tas av en mindre grupp så snart grannarnas medgivande finns.

