Insamlingsbössa stals vid inbrott
Publicerad onsdag, 22 april 2009, 08:25 av Redaktionen
Det var Secondhandbutiken på Lidåkersgatan som i natt utsattes för det inbrott Lidköpingsnytt berättade om tidigare på morgonen. En ruta krossades och en insamlingsbössa med kontanter stals ur butiken. Tre män sågs springa från platsen,

