Lill-Babs fyllde kyrkan
Publicerad söndag, 26 april 2009, 20:46 av Björn SmitterbergLill-Babs gjorde souccé med väl vald musik och med ett mycket personligt framträdande i S:t Nicolaikyrkan i dag. Framträdandet var ett led i insamlingen av pengar till Ankarstiftelsens arbete med en skola i Amazonas – som även visades på bilder.
Skolan bär Lill-Babs namn.
Konserten på söndagen inbringade över 200.000 kronor i entréavgifter, sponsorbidrag och stöd från Lidköpings församling.

