Nu blommar Lidköping upp
Publicerad söndag, 26 april 2009, 16:59 av Björn Smitterberg
Nu blommar det – en härlig tid med dofter och intryck har brett ut sig i naturen. Även de planterade träden och växterna bidrar. Just nu blommar magnoliaträden på Iqbals torg vid Sveagatan så här storslaget.

Petuniorna på marken får riktigt huka sig för det mäktigt vitasom finns i träden.


