Avkörning från 44:an
Publicerad fredag, 01 maj 2009, 08:51 av RedaktionenEn bilist körde på fredagsmorgonen av vägen och genom viltstängslet. Den kvinnlige föraren uppges enligt preliminära uppgifter inte vara allvarligt skadad men fördes till sjukhus.
Olyckan inträffade vid 7-tiden mellan Mellby och Gillstad.


populärt att köra av där verkar det som, står ju en bil i diket sen en vecka nu.