Krockade med bil
Publicerad fredag, 01 maj 2009, 07:51 av Björn SmitterbergEn kvinna fick föras till sjukhus i natt efter en olycka på Solhagsvägen. Kvinnan krockade med en bil medan hon själv färdades på cykel.
En kvinna fick föras till sjukhus i natt efter en olycka på Solhagsvägen. Kvinnan krockade med en bil medan hon själv färdades på cykel.
Har Cykel och Bil som Jag Använder.Cyklar och Går mest är ju så skönt när Vi har det så bra med Cykel vägar .Men Vi MÅSTE
vara mera upp märksamma mot varandra . Känner inte att det
är säkert Gå över ett Över- Gångs- Ställe eller med Bil köra i Rondeller. Synd.Går inte att bara tro att det är Vi som kör Bil eller promenerar har Rätt. Så nu tycker Jag att Vi skärper Oss.
Tänk vad Bra för Turisterna att Framföra Villken Stad Lidköping
var. G-B.