Ny ledamot i kommunfullmäktige i Lidköping
Publicerad tisdag, 05 maj 2009, 15:43 av Björn SmitterbergLänsstyrelsen har meddelat att det är Ilce Sandreski, (S), som går in som ordinarie ledamot i kommunfullmäktige. Ilce Sandreski går in som ordinarie efter partivännen Ann-Christine Robertsson som avsagt sig uppdraget.
Ny ersättare efter Ilce Sandreski blir Berit Ek (S).

