Centerpartister på riksting
Publicerad torsdag, 07 maj 2009, 09:42 av Björn SmitterbergI dag inleder Centerpartiet sin riksstämma, den hålls i Örebro med inledning i dag och avslutning på söndag. Alla ombud ingår i någon kommitté och de skall arbeta med bl a ekonomi, arbetsmarknad, klimat, välfärd, internationella frågor och även hur centern kan skapa den mest engagerade partiorganisationen.
23 ombud från Skaraborg deltar i stämman:
Gunilla Druve Jansson, distriktsordförande från Skara,
Leif Johansson, vice distriktsordförande från Skövde,
Ulf Eriksson, vice distriktsordförande från Falköping,
Karl-Johan Gustafsson, Töreboda,
Susanne Andersson, Götene,
Irene Karlsson, Vara,
Jan Larsson, Lidköping,
Kent Folkesson, Lidköping,
Karola Svensson, Falköping,
Paula Bäckman, Skövde,
Bo Hagström, Gullspång,
Leif Andersson, Mariestad,
Allan Jakobsson, Töreboda,
Gert Franzén, Hjo,
Kjell Sjölund, Karlsborg,
Åke Högberg, Falköping,
Gunvor Kvick, Skövde,
Lisbeth Karlsson, Skara,
Tomas Johansson, Essunga,
Svante Classon, Grästorp,
Johnny Johansson, Götene,
Stig Lundberg, Tidaholm,
Roger Andersson, Grästorp, och
Christer Aronsson, Essunga.

