Ofredande i Örthagsparken
Publicerad fredag, 08 maj 2009, 11:39 av RedaktionenPolisen betraktar det som ofredande som en ung kvinna utsattes för i Örthagsparken vid 9-tiden i dag. Polisen söker efter gärningsmannen som man fått beskriven av kvinnan.
Fortfarande är utredningen i ett tidigit skede och detaljerna är få. Lidköpingsnytt skrev tidigare om den anmälan som en ung kvinna gjort. En man grep tag i kvinnan som fick slita sig loss från denne.

