Bilist hade över två promille mitt i stan
Publicerad lördag, 09 maj 2009, 08:19 av RedaktionenPoliser stoppade strax efter klockan två i natt en bilist som hade över två promille.
Det är en 31-årig man som stoppades på Wennerbergsvägen då poliserna misstänkte att föraren var berusad. Misstankarna stärktes och vid provtagningen visade det sig att mannen hade drygt två promille alkohol i blodet. Mannen blev omedelbart av med körkortet.
Förutom ett fall av misshhandel vid Läckövägen och tre ”vanliga” fyllerister har det varit en lugn natt i västra Skaraborg.

