Gå direkt till Nyheten (Timmy Hansen nia i sin premiär)

  1. Lidköpingsnytt.nu
  2. 06 juni 2026

Sök i Lidköpingsnytt arkiv

Mer eller mindre relaterat

Timmy Hansen nia i sin premiär

Publicerad söndag, 10 maj 2009, 17:23 av Redaktionen

Timmy Hansen från Götene blev nia i andra heatet i Formel BMW i Barcelona. Tävlingen gick i två heat, och det första tvingades Timmy Hansen bryta.

2 Kommentarer
Viktor
Gäst
Viktor
10 maj, 2009 07:21

Kanske vore något att skriva mer om! tävlingen går ju tillsammans med Formel 1 hur stort som helst men de är ju klar vi har ju Heimer och Villa ja

anders
Gäst
anders
11 maj, 2009 11:39

Håller med dig Viktor… Vore roligt om det skrevs lite mer om detta, han är en riktigt bra förare. Sen att Formel BMW är en av portarna in till Fomel 1 är ganska anmärkningsvärt.