Timmy Hansen nia i sin premiär
Publicerad söndag, 10 maj 2009, 17:23 av RedaktionenTimmy Hansen från Götene blev nia i andra heatet i Formel BMW i Barcelona. Tävlingen gick i två heat, och det första tvingades Timmy Hansen bryta.
Timmy Hansen från Götene blev nia i andra heatet i Formel BMW i Barcelona. Tävlingen gick i två heat, och det första tvingades Timmy Hansen bryta.
Kanske vore något att skriva mer om! tävlingen går ju tillsammans med Formel 1 hur stort som helst men de är ju klar vi har ju Heimer och Villa ja
Håller med dig Viktor… Vore roligt om det skrevs lite mer om detta, han är en riktigt bra förare. Sen att Formel BMW är en av portarna in till Fomel 1 är ganska anmärkningsvärt.