Rolf Eriksson blir pensionär – efter 37 år
Publicerad torsdag, 14 maj 2009, 11:18 av Björn SmitterbergEfter att i 37 år arbetat med äldreomsorg och handikappomsorg tänker Rolf Eriksson nu gå i pension. De senaste tolv åren har han varit vård- och omsorgschef vid Lidköpings kommun.
– Jag stannar till 1 februari, säger han.
– Under de här åren har allt ändrats. Då var det ålderdomshem och institutionsvård som gällde. Nu arbetar vi med helt andra verktyg.

