Inbrott vid Lantmännen i Lidköping
Publicerad söndag, 17 maj 2009, 19:25 av RedaktionenLantmännen i Lidköping har haft inbrott, troligen under natten till söndagen. Någon eller några har varit inne i lokalerna men det har inte kunnat konstateras att något stulits.

