Poliser räddade narkoman vid överdos
Publicerad söndag, 25 oktober 2009, 06:44 av Björn SmitterbergPoliser ingrep i natt mot tre narkomaner i Lidköping. En av de tre var medvetslös av överdos och fick köras akut till sjukhus. Alla tre misstänks för narkotikabrott.
Polisen har under natten även tagit hand om sju fyllerister och även tagit hand om en person enligt polislagen, en person som vägrade lyssna på polisers tillsägelser.

