Narkoman körde stulen bil
Publicerad tisdag, 03 augusti 2010, 06:48 av Björn SmitterbergVid 1-tiden i natt uppmärksammades poliser på att en berusad kvinna körde omkring i en bil i Lidköping. Det var ordningsvakter på en krog som sett kvinnan tidigar och nu sett henne köra bil som slog larm.
Poliserna anträffade efter en stund kvinnan tillsammans med en man i den utpekade bilen, de var då vid buss- och järnvägsstationen i Lidköping. Poliserna konstaterade att båda var narkotikaberusade, och att den svarta BMW kvinnan kört omkring med var stulen. Kvinnan var enligt polisen kraftigt påverkad.

