Solister från Göteborgsoperan på Dina-scenen
Publicerad tisdag, 27 maj 2014, 14:55 av Björn SmitterbergPå söndag genomför det första stora evenemanget på Dinascenen för sommarsäsongen. Det är solister från Göteborgsoperan som junger tillsammans med manskören Harmoni.
Medverkande från operan är Carolina Sandgren, sopran, Tomas Lind, tenor, Marco Stella, baryton, samt Martin Andersson som ackompanjerar.
Stradsträdgården söndag 16.

