Snatterier stod för torsdagens dramatik
Publicerad torsdag, 05 juni 2014, 21:44 av RedaktionenPolisen i västra Skaraborg har upprättat anmälningar mot kvinnor som snattat.
Två kvinnor avslöjades för att ha snattat vid Willys och när Polisen gjorde en kontroll visade sig att de båda – ganska unga – även snattat vid Kappahl.
Den tredje kvinnan åkte fast för snatteri i Skara.
I övrigt har inga brott eller olyckor rapporterats.

